Nowy rok tworzy nowe wyzwania, a także nowe okazje reklamowe. Dlaczego warto zainwestować w balony z nadrukiem, zwłaszcza w czasie karnawału? Nie ma udanej imprezy karnawałowej bez balonów. Karnawał to również świetna okazja reklamowa, którą trzeba wykorzystać.
Balony to gadżet, który znają i kochają wszyscy, zwłaszcza dzieci. Wzbudza pozytywne emocje, związane z dzieciństwem, są kolorowe, łatwe do nadmuchania i przymocowania. Są wykorzystywane przy dużych akcjach promocyjnych znanych marek, szczególnie w trakcie oficjalnego otwarcia nowej filii czy sklepu. Są powszechnie wykorzystywanie przy organizacji imprez urodzinowych dla maluchów, wesel, imprez firmowych. Szczególną popularnością cieszą się w trakcie karnawału.
Organizatorzy imprez karnawałowych często zwracają się z prośbą do dużych firm o sponsoring, co jest świetną okazją do promocji wizerunku. Sposób na zwiększenie rozpoznawalności marki jest bardzo prosty – wystarczy sprytnie wkomponować logo firmy w dekorację na balonach karnawałowych!
Nie jesteście pewni czy to działa? Reklama na balonach to popularna i chętnie wykorzystywana forma promocji, nie tylko w czasie karnawału. Jeśli projekt graficzny będzie przyciągał uwagę, a logo nie będzie umieszczone na pierwszym planie, szanse na zwiększenie zainteresowania marką wzrosną. Dlaczego to działa? Podczas imprezy sponsorowanej oprócz wszechobecnych gadżetów z logo firmy, często jej nazwę wymienia się przy okazji wymieniania sponsorów. Podświadomie część zaproszonych gości połączy nazwę z wizualną formą reklamy np. logo umieszczonym na balonach. Jeśli będą dobrze się bawić, skojarzenia ze sponsorem będą pozytywne i chętniej nawiążą współpracę z taką firmą w przyszłości.
W ofercie drukarni Piga można znaleźć balony z nadrukiem, minimalna wartość zamówienia to 100 szt. na materiale metalizowanym lub pastelowym.
Czas na karnawał – wykorzystajcie go z pomysłem!