Mobilna reklama na samochodach czy tradycyjny outdoor?

Obecnie praktycznie każda firma potrzebuje reklamy. Bardzo istotne znaczenie ma podążanie za trendami. W ten sposób możliwe jest pozyskanie nowych klientów. Można zaobserwować, że z roku na rok coraz większym zainteresowaniem cieszy się reklama OOH. W najprostszym możliwym ujęciu jest to reklama zewnętrzna.

Dlaczego przedsiębiorcy powinni się na nią zdecydować?

Omawiany rodzaj reklamy może mieć bardzo szerokie zasięgi oddziaływania. Ponadto pozwala firmie dotrzeć do stosunkowo dużego grona potencjalnych klientów. Przedsiębiorstwo nie będzie miało większych problemów z umieszczeniem jej w centrum zatłoczonego miasta. Bardzo często wymienianą zaletą omawianego rozwiązania jest możliwość umieszczenia reklamy na różnych nośnikach. Świetnym przykładem mogą być samochody. Jak wiadomo, cały czas poruszają się one po miastach i pokazują reklamę określonego przedsiębiorstwa.

Kiedy doskonałą opcją będzie statyczna reklama OOH?

Mobilna reklama może być także statyczna. Zdecydowana większość przedsiębiorców decyduje się na wielkoformatowe reklamy na wiatach, tablicach, masztach czy słupach. Dlaczego mobilna reklama na samochodzie z roku na rok cieszy się coraz większą popularnością? Na pojazdach przedsiębiorstwa świadczącego tego typu usługi umieszczana jest wybrana przez firmę reklama.

Oczywiście będzie ona pojawiała się na najbardziej ruchliwych częściach miasta. W ten prosty sposób dotrze do największej liczby potencjalnych klientów. Rekomendowane jest, by reklama na samochodzie pokazywała szczegółowe informacje. Musi również przyciągać wzrok.

Jakie wady i zalety ma cyfrowe OOH?

Jak wiadomo, zdecydowana większość osób jest zdania, że znacznie lepszym rozwiązaniem będzie reklama cyfrowa. Należy jednak zaznaczyć, że nie jest ona już innowacyjna. Ponadto godny uwagi jest fakt, że w miastach liczba ekranów wyświetlających reklamy jest zbyt duża. Warto wiedzieć, że ma ona również liczne zalety. Można bowiem na bieżąco zmieniać w niej grafiki czy informacje, by dopasować się do aktualnych potrzeb klientów.

Jaką przewagę na mobilna reklama na samochodach nad tradycyjnym outdoorem?

Samochody z reklamą cały czas będą zmieniały swoją lokalizację. W ten sposób możliwe jest dotarcie do bardzo szerokiego grona potencjalnych klientów. Jak wiadomo, reklamy na banerach cały czas będą znajdowały się w tym samym miejscu. W przypadku chęci zmiany lokalizacji przedsiębiorca będzie musiał wynająć inne miejsce pod jej wyświetlanie. Reklamy znajdujące się na samochodach osobowych będą przemieszczały się razem z nimi. Jeżeli firma będzie zainteresowana dotarciem do innej grupy docelowej, może zmienić lokalizację. Reklama będzie w ten sposób skuteczniejsza. Bardzo istotnym atutem omawianego rozwiązania jest fakt, że warunki pogodowe nie będą stanowiły żadnego problemu. Reklamy będą zawsze prezentowały się świetnie.

Kiedy dokładnie kampania będzie widoczna?

Firmy specjalizujące się w omawianej formie reklamy po podpisaniu umowy otrzymują od klienta materiały, a także informacje, które mają być umieszczone na pojazdach. Następnie zlecenie będzie realizowane zgodnie z harmonogramem. Godny uwagi jest fakt, że start wspomnianej kampanii rozpocznie się w momencie, gdy pierwszy pojazd będzie nie tylko oklejony, ale również wyjedzie na miasto. Oczywiście klient zostanie poinformowany o tym fakcie.

Ile dokładnie wynosi koszt omawianej formy reklamy?

Cena uzależniona jest nie tylko od liczby pojazdów, ale również czasu trwania kampanii. Najbardziej renomowane przedsiębiorstwa działające na rynku są w stanie przygotować dla klienta nawet 5 wariantów reklamy.

Ponadto może dojść do sytuacji, w której dany pojazd będzie uczestniczył w zdarzeniu drogowym. W przypadku, gdy zostanie uszkodzony w takim stopniu, że nie będzie nadawał się do jazdy, zostanie wprowadzony zastępczy pojazd. Zdecydowanie najlepszą opcją będzie korzystanie z rozwiązań sprawdzonych firm.

Mobilna reklama na samochodach czy tradycyjny outdoor?
5 (100%) 1 vote

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here