Sprzedaż produktów w segmencie budownictwa i wykończenia wnętrz to szybko rozwijający się rynek tak w Polsce jak i na całym świecie. Skutkiem tego jest powstawanie wielu firm, które obecnie walczą o swoją pozycję w tym sektorze. Jednak to Fair Underlay – polski producent podkładów podłogowych najwyższej klasy sprzedaje je na terenie niemal całej Europy, jak i USA lub Maroko.
Wyróżniające ich doświadczenie i dobry kontakt z klientem, pozwoliły na zapoczątkowanie współpracy z wieloma operatorami DIY, dostawcami i centrami handlowymi. Ich produkty odnajdziemy w największych budowlanych sieciach, np. w Castoramie, Bauhaus, Leroy Merlin, Silvan lub Bricoman. Pozyskanie od danego producenta różnorodnych produktów, spełniających przesłanki najwyższego standardu jest bardzo dużym ułatwieniem logistycznym. Podkłady Fair Underlay od zawsze wyróżniały się wysokim stopniem izolacyjności akustycznej, wytrzymałością oraz posiadaniem bardzo rzadko spotykanej bariery radonowej.
Fair Underlay wychodzi poza znane schematy i oferuje znaczny stopień personalizacji produktów – zaczynając od szerokości rolki, poprzez opakowania, etykietę, aż do indywidualne zaplanowanych półek. Firma nie promuje swojej marki na swoich produktach oraz nie narzuca swojego logo, dzięki czemu dostępny jest bardzo duży zakres personalizacji podkładów. Używając ich projektów zagospodarowania półek, można bardzo dobrze podkreślić zalety konkretnego podkładu. Dodatkowo dołączona, kompleksowa baza wiedzy daje możliwość zapoznania się z profilem konsumenckim i procesami zakupowymi. Optymalne zaprojektowanie miejsca sprzedaży pozwala znacznie zwiększyć zainteresowanie produktem, a przez to, przekłada się na większe zyski zarówno dystrybutorów jak i sieci handlowej.
Zawsze podążając z duchem czasu, Fair Underlay do swoich podkładów podłogowych dołącza też aplikację mobilną oraz przykładowe wizualizacje podkładów. Pozwala to na znacznie łatwiejsze tworzenie różnych katalogów i stron internetowych oraz większe możliwości wykorzystania ich w sprzedaży online, która odgrywa obecnie bardzo znaczącą rolę w świecie przemysłu. Własne centrum logistyczne pozwala na zapewnienie stałych i terminowych dostaw – nie są zależni od pośredników transportowych, a do tego ich proces produkcyjny jest całkowicie autonomiczny i niezależny.
Dodatkowo, laboratorium, które posiada Fair Underlay pozwala na ciągły rozwój. Marka zdaje sobie sprawę z wagi współpracy, dlatego oprócz badań nad swoimi produktami, centrum naukowe udostępniane jest też dla małych firm, które nie dysponują własnym zapleczem naukowym. Pozwala to na opracowywanie badań w miejscu z nowoczesną technologią, co potem przekłada się też na rozwój mniejszych przedsiębiorstw.
Całkowita identyfikacja wizualna to również wyróżnik firmy na tle innych. Ich produkty są zawsze opatrzone odpowiednimi certyfikatami, a sama marka należy do dwóch różnych stowarzyszeń zrzeszających producentów podkładów podłogowych – EPLF i MMFA. Firma Fair Underlay jest całkowicie świadoma oczekiwań swoich klientów oraz partnerów, oraz zdolna zapewnić produkty i obsługę na najwyższym, światowym poziomie.